.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمي: نمي‌آيم

محمد خاتمي در جلسه اخير مجمع روحانيون مبارز، خطاب به حاضران اعلام كرده است كه قصد دارد در گفتگو با خبرنگاران، انصراف خود از كانديداتوري در انتخابات را اعلام و به ترديدها در خصوص كانديداتوري‌اش پايان دهد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از آفتاب، محمد خاتمي به رغم آنكه تصميم خود بر نيامدن را گرفته است همچنان با فشار از ناحيه دوستان و نزديكان خود روبروست.

بر اساس اين گزارش، به رغم آنكه مطابق برنامه ريزي و وعده احزاب اصلاح طلب قرار بود كه امروز سرانجام سيد محمد خاتمي نظر نهايي خود در خصوص كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري آينده را اعلام كند، اين تصميم ملغي شد و بدين ترتيب اعلام نظر نهايي محمد خاتمي برخلاف قرار قبلي، امروز اتفاق نخواهد افتاد.

بنا بر برخي گزارش ها،اين تصميم در جلسه يك شنبه شب مجمع روحانيون مبارز كه با حضور سيد محمد خاتمي برگزار شد گرفته شده و قرار بر آن شد كه خاتمي اعلام نظر خود مبني بر كانديداتوري يا عدم كانديداتوري در انتخابات را يك هفته ديگر به تاخير بياندازد.

مطابق اين گزارش، خاتمي در جلسه مجع روحانيون با اشاره به شرايط كشور اعلام كرده است كه آمدن خود به عرصه انتخابات را چندان مفيد نمي‌بيند.

بنابر اين گزارش پس از آنكه در اين جلسه، خاتمي از قصد خود براي اعلام عدم كانديداتوري‌اش خبر داده و اعلام كرده است كه مجمع مي‌تواند به سراغ مهندس موسوي برود، اين اظهار نظر با انتفاد برخي از حاضران در جلسه از جمله محمد موسوي خوئيني‌ها و محمد علي ابطحي روبرو شده و آنها با انتقاد از خاتمي به خاطر طرح نام موسوي بدون هماهنگي با گروههاي اصلاح طلب، گفته اند كه -ممكن است گزينه ما پس از شما، مهندس موسوي نباشد>.

اين افراد بنا بر چنين مسئله‌اي به محمد خاتمي گفته‌اند كه با عدم كانديداتوري‌اش در انتخابات به يك بحران جديد در جبهه اصلاحات دامن نزند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 9 بهمن 1387
دليل بيان اين که" یا من می آیم یا مهندس موسوی" این بود که احساس کردم ايشان احساس خطر کرده‌اند. مهندس موسوي انسان نجيب،شريف،باتدبير،باظرفيت و اهل کار جمعي است. انشالله تکليف طي روزهاي آينده مشخص خواهد شد. اگر بنده نيايم و اين وضع ادامه پيدا کند؛ بار سنگين آن را بنده بايد بکشم، ولي از آن طرف ديگر هم بايد ديد آيا اينکه بنده بيايم و هزينه مملکت افزايش يابد درست است؟ بنابراين هر دو طرف قضيه مشکل است والا تصميم گيري بسيار راحت بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.